Meest gestelde vragen

Vragen over kinderen


Is er een kinderbedje aanwezig?
Ja, in de vakantieaccommodatie is er een slaapkamer met een ledikant aanwezig. Ook beschikken wij over een campingbedje.

Wat is er aanwezig voor de kinderen?
Naast een kinderledikant en campingbedje zijn er een babyfoon, 2 kinderstoelen, speelgoed en kinderboekjes aanwezig. Ook is er een apart kinderbad (omheind) aanwezig, gelegen naast het zwembad. En niet te vergeten de glijbaan voor de allerkleinsten en de boomhut!

 

Huishoudelijke vragen


Moeten we handdoeken en beddengoed meenemen?
Beddengoed, handdoeken en theedoeken zijn reeds aanwezig en worden eens keer per week verschoond. Ook is het mogelijk om strandlakens voor aan het zwembad of strand te huren.

Wij lusten niet alles. Kunnen de maaltijden daarop worden aangepast?
Wij zullen altijd proberen om onze maaltijden zoveel mogelijk op persoonlijke wensen af te stemmen. Ook als het gaat om bijvoorbeeld vegetarisch eten of een kindermaaltijd.

 

Vragen over de accommodatie

Is de tuin omheind?
Ja, de tuin van ca. 3000 m2 is geheel omheind.

Is het zwembad omheind?
Ja, het zwembad is geheel omheind en er zijn 3 toegangshekjes die kunnen worden afgesloten.

Is er Nederlandse tv aanwezig?
Ja, bijna alle Nederlandse zenders zijn bij Casa Amigo te ontvangen.

Is er een internetverbinding aanwezig?
Ja, t.b.v. van je eigen labtop en/of mobiele telefoon is het mogelijk om kosteloos verbinding te maken met onze draadloze internetverbinding (WIFI).

Zijn er andere gasten aanwezig tijdens ons verblijf?
Nee, er zijn geen andere gasten aanwezig. Zodoende beschik je over alle privacy.

 

Vragen over reserveren


Moet ik geen borg betalen?
Wij vragen geen borgsom. Wanneer er na de huurperiode schade is aan het vakantieverblijf of op het terrein, gaan we ervan uit dat een en ander in goed vertrouwen wordt overlegd en waar nodig wordt vergoed.

Komen er nog andere kosten op het tarief dat vermeld staat op de pagina Tarieven?
In principe komen alleen de schoonmaakkosten erbij. Echter, wanneer je gebruik maakt van onze persoonlijke services: airportservice, extra beddengoed, extra handdoekenset, verhuur mountainbikes, wasservice en minibar, rekenen we hiervoor een aparte vergoeding. Deze kosten zijn te vinden op de pagina Tarieven.

Moet ik een auto huren?
Uiteraard is het mogelijk om gebruik te maken van de airportservice en ophaal- en brengservice. Wij adviseren echter altijd om een auto te huren. De tarieven zijn veel lager dan in Nederland en zo ben je vrij om de mooie en natuurrijke omgeving te verkennen.

Kan ik met pin betalen bij Casa Amigo?
Het is helaas bij ons niet mogelijk om te pinnen. Wel zijn er diverse pinautomaten in de directe omgeving. In bijna alle winkels en supermarkten, kan je gewoon met pin betalen.

Kan ik voorlopig reserveren?
Ja, dat is mogelijk voor een periode van 3 dagen. Mocht meer tijd nodig zijn, horen we dat graag.

 

Vragen over de omgeving


Zijn er genoeg uitstapjes te doen?
In de nabije omgeving zijn er tal van mogelijkheden om er op uit te trekken. Of het nu gaat om de natuur, strand, winkelen, musea, dorpjes of steden. Graag informeren we je naar de mogelijkheden.

Hoe ver is het rijden naar het strand?
Er zijn verschillende stranden aanwezig. Afhankelijk van je persoonlijke wensen, rustig strand, strand met voorzieningen, nudisten strand, etc, is het ongeveer een half uur rijden vanaf Casa Amigo.

Is er een supermarkt in het dorp?
In het dorp van Pedralba zijn er diverse winkels waar je boodschappen kunt doen. Ook is er een kleine supermarkt. Het is echter vaak goedkoper om boodschappen te doen in wat grotere supermarkten in nabijgelegen plaatsen.

Hoe is het weer in .... ?
Klik hier voor de gemiddelde temperaturen in Valencia.