Onze voorwaarden

Informatieaanvraag

Een informatieaanvraag is altijd vrijblijvend.

Voorlopige reservering

In overleg is het mogelijk om een voorlopige reservering te doen voor een periode van 3 dagen. Zodoende ben je in de gelegenheid om bijvoorbeeld een vlucht en huurauto te regelen.

Een optie vervalt zonder tegenbericht automatisch na 3 dagen. Wij kunnen dan niet meer garanderen dat de aangevraagde huurperiode nog beschikbaar zal zijn. Uiteraard is het in overleg mogelijk om de voorlopige reservering te verlengen.

Reserveren

Wanneer je wilt reserveren bij vakantiehuis Casa Amigo, sturen wij je een factuur per e-mail toe. Om de reservering definitief te maken, vragen we om een aanbetaling van 25%. Na ontvangst van de aanbetaling, is de reservering definitief en zullen wij dit per e-mail bevestigen.

Het restant van de reissom ontvangen wij graag 6 weken voor aankomst.

Speciale wensen

Wanneer je speciale wensen hebt, dan horen we dat graag. Gelieve dat al vroegtijdig bij de reservering door te geven.

Borgsom

Wij vragen geen borgsom. Wij gaan ervan uit dat de gasten van Casa Amigo het vakantieverblijf, de meubels en andere losse of vaste voorwerpen in en om het huis zullen respecteren en in dezelfde staat zullen achterlaten als waarin ze bij aankomst aangetroffen zijn. Wanneer er na de huurperiode schade is aan het vakantieverblijf of op het terrein, vragen we wel vriendelijk om eventuele schade aan ons te vergoeden.

Schade

Casa Amigo is niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken en kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade, verlies en/of diefstal van/aan jouw eigendommen. Het gebruik of betreden van het vakantieverblijf van Casa Amigo, terrassen en tuin, valt onder verantwoordelijkheid van de bezoeker.

Op de dag van aankomst, zullen we gezamenlijk het verblijf bekijken. Wij streven ernaar om het verblijf optimaal en zonder gebreken beschikbaar te stellen. Wanneer er toch gebreken zijn, vernemen we dat graag uiterlijk de dag na aankomst.

Annuleringen

Het kan gebeuren dat je door omstandigheden moet annuleren. Graag vernemen we dat zo spoedig mogelijk.

Wij restitueren niet. Het betaalde bedrag dien je terug te vorderen via je reisverzekeringsmaatschappij. We adviseren dan ook om een goede reis- en annuleringsverzekering af te sluiten voordat de reservering plaatsvindt.

Aanbetalingen of betaalde reissommen kunnen niet worden gerestitueerd maar kunnen worden teruggevorderd via je annuleringsverzekering.